Politica de livrare si returnare

Modalitati de Livrare

Livram produse oriunde in Romania, prin intermediul curieratului rapid si prin Posta Romana. Produsele se vor livra utilizand modalitatea specificata in factura, sau in functie de optiunea clientului, in cazul comenzilor online. Expeditia se face in termen de 1 sau 2 zile lucratoare de la confirmarea comenzii, pentru produsele aflate in stoc. Pentru produsele ce nu se afla in stoc, vom stabili data de livrare de comun acord cu clientul. SC PERFECT ESTETIC SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru comenzile la care clientul greseste datele de livrare. 

Livrarea se poate face prin urmatoarele modalitati:

  1. Posta: timp de livrare – 2-4 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii de catre noi si in conditiile in care produsele sunt in stoc
  2. Curier rapid(DPD, Fan Courier, Urgent Cargus, Sameday): timp de livrare – 1-2 zile lucratoare din momentul confirmarii comenzii de catre noi si in conditiile in care produsele sunt in stoc

Politica de returnare

Potrivit legislatiei din Romania, produsele achizitionate la distanta se pot returna in termen de 14 zile de la data intrarii in posesie a produselor conform O.U.G. 34/2014 si este aplicabila doar consumatorilor clienti persoane fizice. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. 

Conform Art. 11 din O.U.G. 34/2014, „Inainte de expirarea perioadei de retragere, consumatorul informeaza vanzatorul cu privire la decizia sa de retragere din contract” folosind una din variantele mai jos prezentate:

a) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract, transmisa pe un suport durabil, spre exemplu pe e-mail la adresa office@clinicapogany.ro

Recomandam ca produsul returnat sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original  complet cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc. Asadar, produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost receptionate, iar returnarea propriu-zisa se va face pe cheltuiala clientului, in temen de 14 zile de la denuntarea contractului. Se recomanda utilizarea aceluiasi serviciu de transport utilizat pentru receptionarea produselor. SC PERFECT ESTETIC CLINIC SRL va inapoia contravaloarea comenzii in cel mai scurt timp posibil de la primirea produsului returnat si numai prin transfer bancar, dar nu mai tarziu de 14 zile.

Definitia contractului de vanzare (art. 2, 5.): orice contract in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atat produse, cat si servicii. Art. 12 mentioneaza ca exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale; incheierea contractului avand loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia.

In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare:  in cazul in care consumatorul isi exercita dreptul de retragere dupa ce a utilizat produsele intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a produselor, acesta va fi responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora. Astfel, potrivit punctului (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui doar sa probeze un articol de imbracaminte, nu sa il poarte. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, consumatorul ar trebui sa manuiasca si sa inspecteze bunurile cu grija necesara.

In caz contrar, diminuarea valorii produselor ce ar putea rezulta din manipularea acestora prin modificarea starii produselor, respectiv deteriorarea ambalajului original conduce catre aplicarea automata a unor taxe ce sunt cuprinse intre 0-50% din valoarea initiala a produsului. Procentajul exact va fi comunicat catre client in momentul receptionarii de catre SC Breast Expert SRL a produselor  deteriorate. 

Retur de produse NEALIMENTARE


Puteti solicita returul de produse nealimentare in urmatoarele cazuri:

Produs in colet deteriorat. Pentru produsele din colete cu deteriorari vizibile la primirea prin curier, va rugam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate intocmi un proces verbal impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului in momentul livrarii. 

Produs livrat gresit. In cazul in care produsul receptionat nu corespunde cu produsul comandat de pe site.

Produsul livrat nu corespunde cu specificatiile de pe site. In cazul in care produsul comandat nu corespunde cu specificatiile prezentate pe site,  puteti solicita inlocuirea acestuia sau rambursarea integrala a contravalorii atunci cand produsul respectiv nu mai este disponibil. In momentul in care semnati pe documentul de primire pentru a intra in posesia produselor, va este transferat riscul de pierdere sau de deterioarare a produselor, iar orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. 

Costurile de retur pentru situatiile mai sus mentionate vor fi suportate de catre SC Breast Expert SRL. Solicitarile de retur se vor  transmite in scris, fie adresa office@clinicapogany.ro

Nota: In cazul in care produsul nu se incadreaza in conditiile mentionate mai sus, acesta va fi returnat catre expeditor, taxa de transport fiind suportata de acesta.